Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2018 21:08 - 17-годишен ученик събира дарения за бедните хора
Автор: jeliaza Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 592 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Стартирам нова кампания. През периода 1 – 30 ноември ще закупувам, помагам и посещавам бедните. Ще закупя храна на бедните в Пазарджик. Ще посетя няколко домове за възрастни хора. Ще зарадвам хора, които имат нужда от безплатен обяд . Ще споделям резултатите от всяка една кампания на фейсбук страницата „Подай ръка на нуждаещия се“. Всеки, който иска да се включи може да ми пише на съобщение. Реших да стартирам тази кампания, защото като малък и аз съм нямал каквото съм поискал. Живял съм в бедно семейство имало е моменти когато съм ял само хляб със сол. Нямал съм и пари за училище. Също така не мога да си представя аз да съм на мястото на тези хора, бедните. Да живея на улицата и да няма какво да ям. Трогват ме бедните, пенсионерите, които всеки ден продават по нещо на улицата за да си купят хляб, пенсионерите по старческите домове, които няма кой да ги посети и да ги зарадва с нещо. Искам да видя усмивката на тези хора като ги зарадвам дори с най – малкото. Преди коледните празници това ще ме направи щастлив.   Кирил Балдев
image
   



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jeliaza
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 164623
Постинги: 150
Коментари: 55
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930