Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2017 16:26 - СЕМЕЙНА ПРИТЧА
Автор: jeliaza Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 481 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Мъж и жена преживели заедно петдесет години. В деня на тяхната петдесетгодишнина жената, както обикновено, му изпекла един малък хляб. Тя правила това всяко утро. За закуска разрязала хляба на две, намазала двете половинки с масло и, както обикновено, щяла да даде на мъжа си горната половинка. Но тъкмо да протегне ръка и се спряла…

Помислила си: „В деня на нашата петдесетгодишнина бих искала сама да изям горната част на хляба. Мечтала съм това петдесет години и съм заслужила тази по-хубава половинка: била съм примерна жена, отгледала съм прекрасни синове, винаги съм държала идеален ред в дома.“

И дала на мъжа си долната част на хляба. Такова нещо никога до тогава не си бе позволявала за целия им петдесетгодишен съвместен живот.

А мъжът взел хляба и казал с усмивка:

Какъв неоценим подарък ми направи днес! Аз от дете обичам долната половина на хляба, която е по-хрупкава. Но винаги съм считал, че по право тя принадлежи на теб. 

Превод и публикация: pravoslaven-sviat.org.
снимка: Полина Королева
image



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jeliaza
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 164560
Постинги: 150
Коментари: 55
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930