Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2017 07:46 - Молитви за всеки ден от седмицата - Да се помолим в неделя
Автор: jeliaza Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 421 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Молитва към възкръсналия Господ Иисус Христос

Слава Тебе, Господи Иисусе Христе, Боже мой, задето пак ме удостои да видя радостния ден на Твоето преславно възкресение от гроба, когато освободи душите на праведните от века свързани в ада.Със същата Божествена свобода на духа и плътта, премили Спасителю мой, и аз желая да ме развържеш, понеже съм свързан от много грехове, и да направиш да изгрее живоносната светлина на Твоето възкресение в моята мрачна душа.
Защото виждам Твоите безбройни щедрости и неизказано човеколюбие, дето на само че ме създаде от небитие да съществувам, като ме украси с подобието на Твоя образ и ме постави господар над всички земни твари, но и след като паднах от висотата и се заробих на врага, не ме остави:
Ти ме изкупи с Твоята скъпоценна кръв, снабди ме и с благодатта на Кръщението, за да се върна в първото си достойнство. Ала окаяният аз, като се спънах от плътския си ум, обърнах се пак и отново станах роб на греха и на страстите, додето един по един погубих всички дарове на Твоята благодат.
И тъй, сега какво да сторя, не зная, но като спомних думите на Твоите пречисти уста, че не дойде да повикаш праведниците, а грешниците към покаяние, и аз, като един от тях, с вяра и смирение пристъпвам към Тебе, ако и без аромати и благовонно миро (защото съм празен от добри дела), но имам твърда надежда да намеря в Тебе прощение на греховете и обнова на моя нечист живот.И тъй, милостиво погледни върху мене, който се кая и искам да Ти служа. Не ме отхвърляй от благодатта на Твоето възкресение!Чрез Твоята живоносна смърт и погребение умъртви моите люти страсти.Чрез Твоето преславно възкресение подигни моята душа, която е умъртвена от грехове, и съживи съвестта ми, от която няма нищо понужно на света.Чрез Твоето възнесение откъсни ме от суетните и душевредни земни блага и ме направи да мисля за небесното, тъй щото да не живея вече за себе си и да си угаждам, а да служа и работя на Тебе, моя Господ и Бог.И, както се сподобих да се поклоня ня Твоето възкресение на земята, така сподоби ме да видя Тебе, най-милия мой Изкупител, и на небето, увенчан със слава и чест за претърпяната от Тебе кръстна смърт, и като застана отдясно на Твоето величие, с Архангелите и Ангелите, и с всички, изкупени от Тебе, мои братя, да Ти пея във вечни векове: Алилуия! 
Амин!




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: jeliaza
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 164779
Постинги: 150
Коментари: 55
Гласове: 141
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930